UMOWA O UDZIAŁ W IMPREZIE TURYSTYCZNEJ
Sprzedawca i Organizator:
AKADEMIACAMP Sp. z o.o., ul. B. Prusa 31a, 66-100 Sulechów, NIP 9731035271, Wpis do CEOTIPUNPUT nr 10438, Rachunek bankowy w BNP Paribas S.A.: 37 1750 0012 0000 0000 3600 7001 | tel. 785 236 735, e-mail biuro@akademiacamp.pl |
Całkowity koszt uczestnictwa:
INFORMACJE DOTYCZĄCE FAKTUR ZA IMPREZĘ TURYSTYCZNĄ: Faktury przesyłamy na żądanie - do 90 dni od zakończenia imprezy. Na każdą dokonaną wpłatę przed realizacją imprezy turystycznej, możemy wystawić fakturę zaliczkową. Końcowa faktura może zostać wystawiona najszybciej w dniu zakończenia turnusu. Aby otrzymać fakturę, należy wypełnić formularz na stronie internetowej lub przesłać dane na adres e-mail: biuro@akademiacamp.pl (imię i nazwisko, adres, termin imprezy lub dane zakładu pracy).
DANE RODZICA / OPIEKUNA PRAWNEGO (zwanego dalej Zamawiającym) lub Uczestnika – jeżeli jest nim osoba dorosła
Przy zgłoszeniu niepełnoletniego Uczestnika - Zamawiający oświadcza, iż jest jego przedstawicielem ustawowym.
DANE UCZESTNIKA IMPREZY TURYSTYCZNEJ
Data urodzenia Uczestnika*
Wybierz środek transportu:*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych osobowych w celu realizacji umowy oraz na kontakt i wysyłkę informacji dotyczących przedmiotu umowy (e-mail, telefon). Informujemy, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Organizator; 2) Posiadacie Państwo prawo dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie, wniesienia skargi do organu nadzorczego jeżeli sposób w jaki przetwarzane są Twoje dane osobowe narusza przepisy. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia Umowy. Szczegółowe informacje są zawarte w Polityce Przetwarzania Danych Osobowych, dostępnej na stronie http://akademiacamp.pl/prywatnosc*
Niniejsza Umowa jest prawnie i wzajemnie obowiązująca dla Zamawiającego i Organizatora zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017r o Imprezach Turystycznych i Powiązanych Usługach Turystycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2361) dalej jako „Ustawa” oraz przepisami Kodeksu Cywilnego. Integralną częścią Umowy jest Standardowy Formularz Informacyjny do Umów o Udział w Imprezie Turystycznej, Warunki Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych Organizowanych przez AKADEMIACAMP Sp. z o.o..
Zamawiający zawierając niniejszą umowę potwierdza, że zapoznał się z treścią Warunków Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych Organizowanych Przez AKADEMIACAMP Sp. z o.o. Jednocześnie potwierdza prawdziwość wszystkich danych zawartych w niniejszej Umowie.
Organizator ubezpiecza Uczestników od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zakres ubezpieczenia zawartego z Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Przyokopowej 31, Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz informacje o możliwości zawarcia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy są dostępne w wersji elektronicznej pod adresem: http://akademiacamp.pl/dokumenty .
Ubezpieczony wyraża zgodę na udostępnienie SIGNAL IDUNA przez podmioty udzielające świadczeń zdrowotnych dokumentacji medycznej oraz przez NFZ nazw i adresów świadczeniodawców (a także zwalnia lekarzy w kraju i za granicą z tajemnicy lekarskiej) w celu ustalenia prawa do świadczenia z zawartej umowy ubezpieczenia i wysokości tego świadczenia. Zgoda jest ważna pod warunkiem zaistnienia zdarzenia ubezpieczeniowego.
Organizator posiada zabezpieczenie na wypadek niewypłacalności w postaci Gwarancji Ubezpieczeniowej zawartej w Signal Iduna Polska TU S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 31, +48 22 505 65 06, e-mail: info@signal-iduna.pl. Kopia Gwarancji Ubezpieczeniowej znajduje się na stronie internetowej http://akademiacamp.pl/dokumenty .
Do 7 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej, Uczestnik może przenieść na osobę spełniającą warunki uczestnictwa w imprezie turystycznej wszystkie przysługujące mu z tytułu Umowy uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej Umowy obowiązki.
Organizator jest odpowiedzialny za należyte wykonanie wszystkich usług turystycznych objętych umową o udział w imprezie turystycznej oraz obowiązany do udzielenia pomocy Uczestnikowi o której mowa w art. 52 Ustawy. Uczestnik imprezy turystycznej (w przypadku niepełnoletniego – Zamawiający) ma obowiązek poinformować Organizatora o wszelkich niezgodnościach stwierdzonych w trakcie realizacji imprezy turystycznej. Reklamację w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Organizatora należy niezwłocznie zgłaszać na piśmie nie później niż w terminie 30 dni od zakończenia imprezy turystycznej. Organizator ma obowiązek rozpatrzenia/udzielenia odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gorzowie jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami: http://ec.europa.eu/odr
Organizator powiadomi zamawiającego o ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń w terminie do 21 dni przed planowanym rozpoczęciem imprezy.
Warunkiem uczestnictwa w imprezie turystycznej jest dostarczenie Organizatorowi prawidłowo wypełnionej Karty Uczestnika Wypoczynku w terminie do 14 dni przed rozpoczęciem imprezy . Organizator na podstawie informacji zawartych w Karcie Uczestnika Wypoczynku decyduje o dopuszczeniu Uczestnika do udziału w imprezie turystycznej. Uczestnik i Zamawiający mają obowiązek zapoznania się i przestrzegania Regulaminu Wypoczynku Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do Karty Uczestnika Wypoczynku. W przypadku nie dopuszczenia Uczestnika, przez Organizatora, na podstawie informacji Zawartych w Karcie Uczestnika, Zamawiającemu przysługuje zwrot wpłaconych środków.
Warunkiem zagwarantowania rezerwacji jest dokonanie płatności zgodnie z harmonogramem przedstawionym w niniejszej Umowie. Organizator przyjmuje płatności wyłącznie na rachunek bankowy w BNP Paribas S.A.: 37 1750 0012 0000 0000 3600 7001 . Dokonując płatności za imprezę turystyczną Zamawiający powinien zatytułować przelew: Imię i nazwisko Uczestnika, termin i miejscowość imprezy. Po przekroczeniu terminów, brak wpłaty w ciągu 3 dni od wezwania jest równoznaczny z rezygnacją z uczestnictwa w imprezie przez Zamawiającego zgodnie z Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych Organizowanych przez AKADEMIACAMP Sp. z o.o.
Po kliknięciu przycisku "Wyślij", Umowa zostanie zawarta, a jej kopię otrzymasz na podany adres e-mail.